مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از ایمن سازی و حذف نقاط حادثه خیز در برخی از محورهای استان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 15 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان كرمانشاه  بهمن خسروانی افزود:بررسی،شناسایی و حذف و ایمن سازی برخی از نقاط حادثه خیز که بیشترین آمار تلفات و تصادفات جاده ای را در برداشته همواره از اقدامات مهم این اداره کل از ابتدای امسال تا نیمه ماه جاری بوده و گفتنی است در این راستا نقاط حادثه خیز مسیرهای روانسر به پاوه و گیلان غرب به ایوان نیز در دست اجرا و ایمن سازی قرار گرفتند.

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان با تأکید بر اینکه در حال حاضر تعداد 66 نقطه حادثه خیز در سراسر استان وجوددارد گفت: این اقدام با عملیاتي نظیر:آشکارسازی مسیرها و نصب تابلوهای هشدار دهنده،تعریض جاده ها،ترانشه برداری که منجر به دید بیشتر خودروها می گردد و در صورت لزوم احداث پل انجام می شود.

خسروانی همچنین به مصرف بیش از 4000 تن آسفالت سرد جهت لکه گیری مسیرهای اصلی، فرعی و روستایی در حوزه راههای سراسری استان از ابتدای سال خبر داد و اظهار داشت : نصب نیوجرسی،جمع آوری تابلوهای غیرمجاز و بغلبری از دیگر اقدامات صورت گرفته راهداری این اداره کل در محورهای استان می باشد.

وی در خاتمه عنوان كرد: بیش از 6500 متر مکعب ریزش برداری و لق گیری در محورهای سراسری استان طی بازه زمانی مذکور اجرا و انجام گردیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار